سندرم نفروتیک: جایگزین طبیعی Cellcept

جمعه 3 خرداد 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک: جایگزین طبیعی Cellcept

 

سندرم نفروتیک: جایگزین طبیعی Cellcept

Cellcept دارو که ایمنی طبیعی بدن را کاهش می دهد. این دارو تجویز می شده است اگر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بیش از حد بسیاری از عود. آیا هر نوع درمان جایگزین طبیعی برای سندرم نفروتیک وجود دارد؟

چگونه کار می کند cellcept برای NS؟

دارو اغلب توصیه می شود اگر این بیماری کلیه می کنید بهتر است با درمان استروئید و یا آن را نگه می دارد به آینده را. این می تواند میزان عود و دوز استروئید در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک وابسته به استروئید را کاهش می دهد. چند هفته بعد پس از مصرف دارو، بیماران ممکن است برخی از پیشرفت های شده اند.

با این حال، مردم ممکن است عوارض جانبی به شرح زیر تجربه در حالی که مصرف این دارو:

یبوست، اسهال، استفراغ، حالت تهوع، درد معده، سردرد، ضعف، سرگیجه، مشکلات خواب، تب، لرز، گلو درد، تنگی نفس، درد، و غیره

علاوه بر این، دارو فقط یک نوع از درمان علامتی، که نتواند به درمان NS از علت ریشه است. بنابراین، بیماران پیشنهاد دیگر درمان بهتر جایگزین طبیعی برای پیدا کردن با هیچ عوارض جانبی.

علت پاتولوژیک سندرم نفروتیک که واکنش التهابی در کلیه ها تولید مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی انباشته در غشای پایه گلومرولی است، که منجر به آسیب غشای پایه گلومرولی، در نتیجه به کاهش عملکرد کلیه.

اگر شما یا یکی از مورد علاقه خود را NS و می خواهید برای پیدا کردن یک درمان طبیعی، لطفا به "درمان طبیعی برای سندرم نفروتیک" برای درک بهتر مراجعه کنید. یا، شما می توانید با ما در kidneyservice@hotmail.com ایمیل اگر هر چیزی نامشخص وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.